Foglossnig suger!

Det finns vissa delar utav att vara gravid som suger!! Foglossnig är en av dom delarna och det suger!!!! Som tur så får man en stor belöning i slut ändan som är värd varenda smärta i kroppen!! ❤
Men just nu suger det, och det tar bort den mysiga med att vara gravid :(
Natten som var riktigt illa, hade så ont i bäckenbena så jag kunde inte somna, bröt nästan ihop! Tror jag somna runt 05,30?! Och hela dagen idag har resulterat i att jag varit trött som Satan och inte orka göra någonting!!!! Smärtan sitter fortfarande kvar och blir bara värre och värre, usch! Hur ska jag stå ut tänk om smärtan blir så illa att det inte går å stå ut? Kan det bli så illa? Vad gör jag då? Usch!! Ska till läkaren nästa torsdag iaf!
Nu blir det "keeping up with the Kardashians" hoppas på en bättre natt inatt och en bättre dag imorn!




Jennifer - mom to be

Usch! Lider med mig. Yo tengo lo mismo. Det är ett helvette. Ett tips är att köpa en vetekudde för gravida. Det är som ett bälte. Skulle inte kunna leva utan den. Den har räddat mig! Hoppas det blir bättre, cuidate :)

Svar: aaa det är sjukt jobbigt =( funkar det? vart kan man köpa sån? Gracias! hoppas jag med! Desamma
Sannafuentes



URL: http://www.blanqui.blogg.se


Jennifer N

Här hitta jag en hemsida. http://www.natur-produkter.se/vetebaelte-p-433.html
Finns säkert fler, men den är från märket Lundmyr iaf. Jag lovar. Ingen Jennifer utan vetekudden. Den är med mig överallt, helatiden. Inte det charmigaste men ett måste haha:p



URL: http://blanqui.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?