Pinglan

Som vanligt har inte bloggappen fungerat på flera dagar så det har inte blivit nå bloggande för mig. Hinner tyvärr inte sätta mig vid datorn och blogga nu när man har barn :(
Denna veckan har blivit massa fix här hemma, barnrummet är klart (fattas bara en matta) storstädat köket, tagit bort kaklet på balkongen, slängt massa skit på återbruket och målat möbler i vardagsrummet. Så skönt när man får massa gjort! Allt börjat bli så fint här hemma!! :)

I fredags så fick lilleman sina första sprutor! Usch så hemskt det var!! Så han grät, kände mig som världens elakaste mamma :(
Men allt gick bra tillslut, han hade lite ont i bena efter sprutorna och var lite kinkig men det gick över ganska snabbt och vi klarade oss från feber! :)
Så nu har vi det gjort och jag behöver inte stressa mer över det :)

Idag har lilleman och jag haft massa kompis mys! Vi började dagen på pinglan med lilla Winston och Emelie. Träffade även lilla Eliott där. Efter det blev det en promis till stan med Emelie och Winston, käk och ärenden uträttades.
Sen blev det en eftermiddags dejt med sötisen kenzie, mamma Megan, bästisen Ossian och mamma Viktoria❤
Och sen avslutar vi kvällen med tant Empa ❤
En helt underbar dag :)

Slut som artist nu, städa lite sen hopp i säng ❤




Anonym

Que duktig mi niña



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?