Sjukstuga

Sjukstuga här hemma! Både lilleman och min stora älskling är sjuka! :(
Lilleman har legat med feber sen i söndags. Men trots febern är han en pigg och glad liten krabat!

Idag har jag haft min bästa Sandra på besök och kära Grimaldi!
Lilleman välkomnade sin tant Sandra med en rejäl exorsiten kräka över hela henne! en kräka gjord på ren kärlek ;P hahaha..
Älskar mina underbara vänner som ägnar så mycket tid och kärlek till min älskade son! Vänner där vänskapen bara växer för varje dag! Vänner som har visat så mycket kärlek åt min lilla familj! Det här är människor jag kommer vårda och ta hand om hela mitt liv! Kommer alltid visa hur mycket dom betyder för mig och min familj och kommer alltid att ställa upp och vara där för er i vått och torrt! ❤

Har gjort ett par naglar i veckan oxå, vid intresse hör gärna av er till min mail [email protected] eller på sms/tel 0761743483




Nata

Tur att det var på Sandra då eftersom hon ör van med C som alltid spyr:) krya på lillen! Kram

Svar: ja precis ;D
Sannafuentes



URL:


Sandi

Haha ja de va en riktig kastspya, Plutten :)

Svar: hahah det var en kärleks spya ;D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?