Underbar dag med min lilla familj ❤

I dag har vi haft en heldag bara jag och min lilla familj! Det har shoppats, ätit ute, tittar på kändis hoppet och vikit tvätt! Bästa dagen på hela veckan! Älskar verkligen att bara va med min 2 älsklingar! Och få va hela dagen!! Är ju helt j639a underbart ;D
Älsklingar har varit hemma med oss nu i två dagar för jag har knappt kunnat röra mig allra mindre bära Lilleman, ryggen har varit helt paj, har så himla ont! Ätit citadon i två dag nu.. Idag kändes det lite bättre men nu efter alla aktiviteter så börjar jag känna av ryggen igen, hoppas jag inte får lida för den här mys dagen imorn!! Har ingen aning vad jag har gjort! Känns som efter förlossningen då jag fick ryggskott! :(
Dag å gå till läkaren?!

Har fått en ny mobil iPhone 5 så nu blir det massa bilder ;)
Lite bilder från vår dag idag :)




Christine

Stackare! Jag känner mig rätt less jag med just nu... när man äntligen kommer igång med att jobba bort dessa gravidkilon, ja då är det alltid något som sätter käpp i hjulet. I mitt fall avslag. Var ute å gick en mil igår i grymt tempo, men idag idag har avslaget kommit tillbaka :( jag är ute och går varje dag, men igår ökade jag på både längd å hastighet... För tidigt tydligen. Kram

Svar: Ja det är nå sjukt jobbigt! Kroppen är inte alls sig själv! Mitt avslag börjar oxå komma tillbaka, e det normalt? Nog ganska viktigt att man börjar sakta och försiktigt så kroppen får hinna återhämta sig lite, stor påfrestning för kroppen att födda barn. Jag försökte börja med dansen igen men fick nå fruktansvärda mensvärkar fast jag inte hade mens! och ryggen pallade inte alls det! Så kände att det inte alls var dags för det ännu! Tänket börja träna igen då skattepengarna kommit, för då har man råd att investera i ett gym kort ;P då har det gått 5månader kan tycka att det e länge nog men vi får se vad min kropp säger :)
Sannafuentes



URL: http://www.christinebrydling.blogg.se


ingela

Fina bilder <3



URL:


Birgitta

Jättefina bilder!! Å så lik Crille när han var liten :) Hoppas din rygg blir bättre snart, lite tufft när man har en liten att bära på! Kram / Birgitta



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?