Våran vecka

Som vanligt har man varit sämst på att uppdatera!
Men måste säga tack till alla ni Goa som ändå kikar in här varje dag fast det är dålig uppdatering! ❤

Här kommer en liten sammanfattning utav vår vecka sim varit :)

I måndags kom min kära mor hit och hälsa på! Var evigheter sen jag och lilleman träffa henne! Så tråkigt att hon bor så långt bort och man inte kan ses oftare, men förhoppningsvis så kanske hon kan tänka sig flytta hit? ;P vore ju underbart ❤
Vi tog iallafall tag i lillemans sov rum, städa, sortera och deckorera! Blev super fint och nu e jag jätte nöjd! (För tillfället ;P) lite längre fram över ska jag ta tag i och göra en liten mys kudd hörna där man kan ligga och mysa, leka och läsa böcker. Men det blir när jag orkar sy alla dessa kuddar som ska vara där :)

Förutom all bad i veckan så har vi varit på skara sommarland med gänget. Första gången jag var där! Sjukt kul var det, man blir som ett litet barn igen pirrar i hela magen! :) det ända tråkiga är köerna!! Var minst 30 min kö överallt!! :S helt sjukt! Så nästa gång så lär man stanna kvar där och köra två dagars så hinner man med allt flera gånger plus en sväng på tivolit! :)

Blev även en tripp till skanztö badet i Hallstahammar! Vilket ät att rekommendera! Var super mysigt ställe och har man lite äldre barn så är det toppen ställe! Det hade hopptorn, vattenrutschbana och hoppborg! :) kostade bara 35kr inträde :)

Vi har även hunnit planera min lilla morfars begravning som kommer att hållas den 12 augusti :'( 




Anonym

Me alegro mi niña preciosa que lo allan pasado lindo el próximo año podré acompañarles !quisas?



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?