Min vecka

(inlägget skulle ha kommit ut kl 12 men som vanligt strular det)
 
Det här har varit en jobbig vecka med fortsatt sömn problem! Jag tror inte att jag har somnat tidigare än kl 3 på morgonen!! Kan ju säga att man har inte varit så jätte pigg när man sedan är tvungen å gå upp med lilleman kl 8:30 :S men älsklingen har faktist hjälpt mig en massa och vila har jag fått göra. Men även fast man får vila är det inte samma sak som en god natt sömn! 
Mina dagar har varit huvudvärk och seghet! 
Inge kul alls trots det så fortsätter våra dagar med massa saker som ska och måste göras! Bland annat jul shoppa! Är det någon annan än jag som är lite stressad? 
Att man aldrig tar tag i jul handel och för den klart typ en vecka innan jul så man slipper stressa dagarna innan!!! 
Och jag började jul handla för typ en månad sen, liktförbannat har jag en massa kvar å handla dagen innan jul!!! Panik! 
Till nästa jul ska jag börja jul handla nu redan vid jul rean ;P 
 
Ne nu är det brottom, de ska handlas och lagas revbensspjäll. Imorgon firas julen hos min syster i Enköping! 
Hur ska ni fira jul? 
 
 
Träffa gudfar calle i lördags, blev en lunch på all stars och lilleman fick en gosig nallebjörn av  han =) <3
 
 






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?