6 veckor

Kan inte förstå att det är du som har legat i min mage! Att det är du som gjorde dig till känna om nätterna med dina små underbara fossingar!
Att det var din lilla gos rumpa som stack upp ibland och deformerade min mage! Att det var ditt underbara hjärta ljud vi hörde när vi var hos barnmorskan!
Att det var dig vi längtade så mycket efter och drömde om varje dag! Och nu är du är du här inte i min mage men i våran famn! Och du blir redan en hela 6 veckor!!
Jag får inte längre känna dina underbara sparkar, eller hur du fick hickade och gjorde så hela min mage hoppade men jag får nu istället njuta utav din underbara lukt, din lena hud, dina små händer och fötter! Ditt vackra leende som lyser upp hela rummet, det underbara lilla skratt som ännu inte är där än men som får hela mitt hjärta att lycko blöda och dina små ljud du gör om morgonen när du testar din röst!!!

Du är det finaste i vårt liv, vi älska dig vår stora lilla pojke!

Väx inte mer nu, vi hinner inte med :) ❤❤❤




ingela

<3<3<3

Svar: <3
Sannafuentes



URL:


Natalie - Liten i magen <3

Sötnos!! Nej tiden får för fort nu!! :p

Svar: ja visst gör den =(
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com


Emelie

Fint skrivet och han är så himla sööt! : )

Svar: tack =D
Sannafuentes



URL: http://lillahjartaat.blogg.se


Anonym

Que bonito,esto tiene que leerlo Leam cuando este grande!!!

Svar: gracias mami <3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?