7 underbara år!❤

Idag firar jag och älsklingen 7år tillsammans och 4år förlovade ❤ helt sjukt vad tiden går fort! Känns som att det var igår vi träffades på silk (en nattklubb i Västerås).. Så lycklig att jag har träffat nån som jag vill spendera resten utav mitt liv med! Någon som gör mig lycklig varje dag! Nån så fin människa som Crille faktisk är, vill inte vara en dag utan han!! Och nu har vi det perfekta livet tillsammans med vår perfekta lilla son! Min perfekta lilla familj!!❤

Jag och Crille för många årsen ❤




Ingela

Gratulerar <3 Nu blev jag rörd och fällde några tårar

Svar: Tack ingela =) <3
Sannafuentes



URL:


Natalie - Liten i magen <3

Grattis!! Kul att ni varit tillsammans så länge!!! :D

Svar: Tack =)
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com


sofie

shit va kul, jag o min pojkvän firade också 7 år tillsammans 6:e februari! :) vi har en son på 2,5 mån som heter Liam ;P

Svar: Jasså! haha vad lustigt! =D Grattis till er då, både till årsdagen och sonen =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?