Barnvagns bio-Hitchcock

lIdag var vi på barnvagns bio med Victoria och Ossian! Hitchcock spelades på duken, den var helt okej, trodde dock att den skulle vara lite mer spännande! Men absolut värd att se, fått 7.0 på imdb..
Var iaf super mysigt att gå på barnvagns bio och jag rekommenderar alla mammor att gå på det. Lite annat skoj att göra än att vara hemma ;)
Alla mammor hade sina små på filtar framme vid duken, super mysigt.
Ljudet var lite lägre och så var det lite ljusare i salongen. Mitt i filmen så var det en paus så man kunde mata och byta blöja. Och så bjöds det på fika! Hur great är inte det! Alla tummar upp!
Är varannan onsdag kl 11 :)

Imorgon ar jag och lilleman en frukost dejt med far min på Erikslund! ❤




Anonym

Que lindo mi ninoy tan grande que se ve!! hermoso!!

Svar: haha ja eller hur, stor pojke jag har =)
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?