En dag med tant Mix

Igår var det premiär för mig och lilleman att åka ner på stan utan pappa! Spännande spännande! Var ju lite nervös måste jag få säga ;) men det gick så bra så :)
Vi möte upp bästa tant Mix och fick en massa fina kläder! Tack min fina vän och Leam tackar en massa ❤
Vi tog en shopping runda och en snabb fika med Ale.
Sen kom pappa Crille och hämta oss och vi åt middag på Ikea och shoppa lite till ;)
Så skönt att vi alla är friska nu så man kan ta sig ut lite å se världen!
Började nästan tro att inget utanför våra väggar existerade ;) hihi! usch för att sitta inne så många dagar!!!

Nu ska jag byta på älsklingen sen åker vi till min lilla morfar som ligger på sjukhuset :'( han börjar bli så gammal och kan inte komma och hälsa på lilleman så vi åker dit så får han träffa lilla hjärtat! :)

OCH vet ni VAD!! Idag blir jag en hela 26år!! Wiee grattis till mig :D
Har dock inte fattat att jag fyller år idag!! Har gått alldeles för fort så jag har inte hängt med! Annars brukar jag börja en hel månad innan och tjata -snart fyller jag år ;)
Men i år då blev det inte så! Blev jätte chockad när jag vakna runt 5 imorse och flera hade skrivit och grattat mig på Facebook, var tvungen å gå in direkt på kalendern och kolla vad det var för datum trodde det hade blivit nått fel!! Men jo ta mig f#n jag fyller år Idag :D så ett stort GRATTIS till mig igen ;P




Ingela

GRATTIS ! Fina ni är på bilden ! Vackra leenden ! LEAM ler med både ögonen och munnen tycker jag !

Svar: Tack ingela =D <3
Sannafuentes



URL:


Empa

Så söta så!! <3

Svar: Tack musen <3
Sannafuentes



URL:


Sandra

Men Gratulerar på födelsedagen hörru! :)

Svar: Tack tack =)
Sannafuentes



URL: http://ssandrao.blogg.se


Sanna

Sååå fin han är Sanna!! Grattis på din dag idag :D ♥

Svar: tack gumman <3
Sannafuentes



URL: http://sannalarssons.blogg.se


Malin mamma till Adam

Jättefin bild på er. Som första kommentaren. Han ler med påse ögon och mun. Supersöt kille. :)

Svar: tusen tack =) <3
Sannafuentes



URL: http://minusa.blogg.se


Natalie - Liten i magen <3

Grattis grattis på din stora dag!! Kul att du blev mamma innan du fyllde år :D

Svar: tack tack =) Ja bästa presenten jag kunde få! =) <3
Sannafuentes



URL: http://www.liten3013.wordpress.com


Bella

Gud va fina ni är!!

Svar: tack tack =)
Sannafuentes



URL:


Anonym

Grattis mi niña hermosa y mi angelito te esta regalando una sonrisa. Que mejor regalo no crees!!

Svar: gracias mami <3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?