En hel dag

Vilken mysig dag vi har haft idag lilleman och jag! Fullspäckad hela dagen, vi kom inte hem förens typ 20:00 ikväll.. Helt slut både han och jag, och pappa som jobbat hela dan :)

Fört startade vi dagen med ett besök på min gamla arbetsplats! Lilleman fick träffa massa gamla arbetskollegor! Min bästa Moulouda tog beslag på honom på engång och ingen annan fick ta! Lillemans var hennes hon hade kidnappat honom ;) hihi.. Men han trivdes så gott hos henne, och knäppa natt Molly (moulouda) fick han att le många gånger!! ❤❤

Efter det blev det ett väldigt trevlig besök på expresso house med Megan och sötaste lilla Kenzie ❤ Jisses så vi babblade! Vi satt nog där och fika typ 2 timmar! Tiden bara flög förbi! Så skoj att träffa nån som också har en liten. Man har så mycket gemensamt, så kul å prata om förlossning och bebis utan att den personen tycker man är jätte jobbig ;) för just nu är det de ända man vill pratar om, på ett eller annat sätt så kommer jag alltid in på bebis eller förlossning prat och det måste vara jätte jobbigt för personer som inte alls är där! Men men ni får stå ut ;) hihi..
Tusen tack Megan och sötaste lilla Kenzie för idag ❤

Efter det blev det barnkalas, Crilles syskonbarn fyllde år. (Grattis❤)
Nästan hela Crilles familj var där, så skoj och träffa dom för några hade inte träffat lilleman så det blev massa mer mys för honom! ;D och åter igen blev det massa förlossnings prat och bebis prat ;)
Dom flesta man träffar är ju jätte nyfikna på hur förlossningen var, så är jag med på andras förlossning, och jag vet att många av er som läser min blogg också är jätte nyfikna på hur förlossningen var! Och jag lovar att jag ska skriva en förlossnings berättelse! Tycker själv det är jätte intressant och läsa andras! Men vill att den ska vara bra och att jag inte glömmer något! Så jag måste ha mycket tid så jag kan skriva ner det i lugn och ro! Och så måste jag ta hjälp utav förlossnings journalen (som jag inte har än) efter som vissa delar kommer jag inte ihåg eftersom man var lite hög mellan gångerna ;P men det kommer, jag lovar, ni får ha tålamod! ;)

Passade på att shoppa lite åt lilleman när vi ändå var på stan. Fick med mig två jätte söta kepsar från H&M. Dom var lite stora men ack så söta ;)
Lilleman tyckte dock i te det var kul när pappa skulle prova dom och blev bra förbannad på oss, men han e så söt när han är arg så det gör inget! ;) ❤❤







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?