En heldag på stan

Idag blev det fika mys och shopping.
Först träffade jag och kille man fina Kenzie och Megan ❤ Blev fika på Coffeehouse by George vilket var btw ett super bra fick om man har barnvagn med sig! Stort och bra så man inte känner sig ivägen, och mysiga soffor som man kan sitta och gosa med barnen. Efter vår ficka tog vi en liten shopping runda, fick med mig en massa fint till lille man!
Tusen tack för idag! Alltid lika kul och träffa er!! Ser fram imot nästa gång ❤

Innan jag och lille man åkte hem så tog vi en sväng förbi tant Mix på bill & bob .
Och som vanligt så ska hon göda mig med massa gott! Denna gång kladdkaka med glass! Usch fetto man känner sig som efteråt!! Men nästa vecka då blir det ändring på't. Dags å börja träna då, fick klart tecken från gyn igår! Men inga hopp eller sittups ännu det går jag vänta med ett par veckor! :)

Imorn ska jag och lillle man träffa min fina preggo vän Sanna så nu blir det bums i säg så jag e relativt pigg imorn ;)

(Den svarta koftan fick lille man av sin fina kusin Daniella ❤)




Victoria

Den första tröjan har Ossian också! Älskar den. :)

Svar: Så snygg! =D
Sannafuentes



URL:


Anonym

Va rolig!!!

Svar: =)
Sannafuentes



URL:


Marie

Var har du köpt den fina USA dregglisen?
Tack för en bra blogg!!

Svar: På kappahl =) Kul att du gillar den =)
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?