Enköping

Idag blev det en dag i Enköping hos min kära syster. Mysa lite med min familj, mamma, mammas kille, pappa och mormor var också där! Trodde det skulle bara vara jag men överraskning för oss så var alla där, förutom bror min❤ Mammas Karl lagade en god middag till oss och syster min gjort efter rätt! Mockarutor! Mmmmums älskar mockarutor !!
Blev en massa mys med kusinerna (lillemans kusiner då). Daniella min sötnos var så duktig, hon höll honom så fint, matade han och till och med rapade han! Min duktiga tjej visar så mycket kärlek för sin lilla kusin lilleman ❤ nästa gång kanske hon byter blöjor också ;P hihi ;)

Fick även ett par tatueringa gjorda av min fina pysel tjej ;D ❤ 

Nu blir det lite egen tid för mig, lilleman och älsklingen sover så då passar jag på att titta på Hart of dixi :D







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?