Fredag hos luggen

Två dagar sovmorgon lilleman har varit väldigt snäll mot mig!! Lyx ❤

Idag är det premiär för älsklingen och lilleman å va på tumanhand! Spännande och nervöst! Dom ska ut på isen med hans familj. Jag väljer att stanna hemma och få lite egen tid, duscha länge, äta i lugn och ro och sova lite! Ja bara ha JAG tid! Har inte haft det sen förlossningen så nu ska jag njuta! Men vet att jag kommer sakna ihjäl mig efter mina killar och säkert sitta och kolla på klockan stup i kvarten!
Älskar att va med min lilla familj, älskar och va mamma och ha min lilla kille nära mig, älskar och va Crilles flickvän och älskar att hans närhet och sällskap!!
Men ska verkligen försöka njuta till 100 för ibland behöver man lite egen space :D ❤

Igår var det sushi kväll hos Grimaldi, dock äter jag inte fisk så jag åt min goda pasta :) Men dom var så duktiga och gjorde sina egna sushi, och dom blev super fina! :) sen satt vi och babbla och kolla på Jersey shore! Super mys, lilleman var givetvis med och fick gosa i allas armar!! Så fina vänner jag har! Glad att dom fins i vågat liv ❤

Nu har lilleman slocknat igen så lite tv för min del innan älsklingen vaknar :)







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?