Mys besök ❤

Idag har vi haft besök utav min bästa granne Viktoria och hennes lilla gos Ossian! ❤
Ossian var så söt och fick typ skratt attack när lilleman tog han på ansikte! Hihi.. Så söt! Lille man låg bara och lyssna och titta förundrat när Ossian låg och prata och sjöng bredvid han! :D ❤
Tusen tack bästa ni för sällskapet idag!! :D ❤❤

Tänk er Ossian är 3 månader och lille man är 1 månad och dom är nästan lika stora! Jag har ett monster till bebis ;) hihi.. Min långa "lilla" kille❤




Victoria (grannen)

Han är till och med 4 månader nu ;) haha

Svar: haha, 4 månader till och med! min lilla jätte ;) hihi
Sannafuentes



URL:


Natalie - Liten i magen <3

Hihi det är så kul att se hur olika och perfekta alla barn är :) Den tröjan har jag köpt till Liten också, såååå fin :D

Svar: ja verkligen =) Men tycker ändå att mitt lilla monster är så liten ;) hihi Visst e den fin =) älskar newbie kläderna =)
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com


Anonym

<3

Svar: <3
Sannafuentes



URL:


fia

Vad har du för ursprung sanna?

Svar: Är från Chile =)
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?