Playdate

Med sötaste Ossian och Kenzie! En hel efter middag av vi haft dom gosisarna på besök! Lilleman sov dock hela tiden och vakna ca 10 min innan alla åkte hem, haha.. Min trött mössa ❤

Blev en massa babbel för oss mammor om allt mellan himmel och jord!
Så kul hur ens samtals ämnen har ändrats nu när man är mamma och man träffar andra mammor, blir mycket prat om bajs oftast om vilken färg bajset har, konsistensen och lukt! Och på nått konstigt vänster så är det intressant! ;S
Bajsar ett av barnen så utbrister oftast vi mammor -åå vad duktig du är! Haha.. Kul att man får elóge för att man bajsar! Önskar man själv kunde få det! Var ända gång jag gör nr 2 så kan ju Crille stå utanför toan och pusha på mig
-åååå vad duktig du är Sanna! Haha.. va stolt jag skulle känna sig ;D

Tusen tack Ossian, mamma Victoria, Kenzie och mamma Megan för idag hade super trevligt!! ❤

Imorgon blir det barn vagns bio :D







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?