Undersökning

Stod på mig och ringde tillbaka till gynmottagningen! Fick en tid för undersökning idag kl 10! Så skönt vilken lättnad det var!
Var inget större eller allvarligt fel,
(ursäkts för kommande detaljer!)
En skin bit hängd tydligen ut ur stygnen vilket gjorde att det inte läkte ihop som det ska och blöde och gjorde ont! Panik jag fick när hon sa det, hon försökte även få mig att titta med spegel så jag skulle se hur det såg ut men jag vågade inte! Haha.. Det var så lätt som att klippa bort det och på med en salva för att få det att läka ihop! Inga infektioner och såret såg så fint ut! Hon trodde inte jag skulle få ett synligt ärr :)
Livmodern hade också dragit ihop sig fint och hon sa att man knapp såg på livmodern att jag hade fött barn! (Önska man kunde säga samma sak om min kropp ;P) Men jag skulle va försiktig om jag inte villa ha ett till barn nu för mina ägg var tydligen jätte mogna och livmodern redo att bli gravid nu!!!!! Hon menade alltså om jag skulle ha samlag idag så kunde hon garantera att jag var gravid imorgon!!! :S NEJ TACK!!! Preventivmedel here I come!! ;P

Efter besöket hos Gyn tog jag och lilleman en shopping runda på Erikslund med lillemans morfar! Och det blev shopping vill jag lova! Tecknade ny mobil! iPhone 5 (men får den om en månad när mitt abonnemang går ut ) en iPad som jag får på fredag en mobil till far min och ett par hörlurar till Crille och mig :D total lycka !! ;) (lurrarna fick vi bra service vill jag lova ;P)

Nu måste jag passa på att vila lite innan lille man vaknar och ska ha mat! Slut som ...

Min seriösa lilla man på shopping tur❤❤




• Amanda •

Hihi så söt han är och bra att du stog på dig och fick undersökningen!!!Skönt att det inte var större fel och hehe ja bara att skydda sig nu då ;)
Kram

Svar: Tack =D
Ja känns jätte skönt att jag fick komma och undersöka mig, nu vet man att man ser bra ut där nere iaf ;D hihi..
Sannafuentes



URL: http://anpluscj.blogg.se/


Anonym

Me copiaste yo me compre



URL:


Mami

Yo me compressor aller un IPad y el ampel 5 ya lo vistes, mi Nina preciösa se ve tan grande y serio besitos



URL:


Natalie - Liten i magen <3

Han är så söt! Skönt att dom fixade ditt underliv så snabbt och enkelt och att du verkligen stog på dig! Bra gjort :)



URL: http://www.liten2013.wordpress.com





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?