2 dagar över

Ingen bebis än :( känns som han aldrig tänker komma ut! :(
Var hos barnmorskan idag, nu var han helt fixerad iaf! Så det är ju bra det nu kan han inte vända sig :D Sf-måttet var som förra gången 37.. Bra puls och mitt blodtryck fortfarande toppen :)

Om inte lille man bestämmer sig för att komma ut själv så blir det igångsättning den 19 så det är väl Max 2 veckor kvar! En EVIGHET för mig :S men han måste ju titta ut innan!! :(

Nu är det riktigt påfrestande å vara gravid tycker jag, nu när det har gått över tiden och han kan komma när som helst så har man ingen tålamod!
Och jag blir lika besviken varje morgon jag vaknar upp och ingenting har hänt eller är på gång :(
Smärtorna nu är nästa oumbärliga!! Men tröstar mig med att dom försvinner så fort det e över :)
Kissandet är hysteriskt, jag och toaletten är bästa vänner just nu! Överdriver inte när jag säger att jag går och kissar minst 1 gång i timmen dag som natt! Och jag kissar sjukt mycket varje gång!! :S haha, vart kommer liksom allt kiss ifrån?!
Något som är bra är iaf att jag sover mer nu än vad jag gjort hela graviditeten, med avbrott givetvis men jag kan somna om hela tiden så det är ju great! Förhoppningsvis så är man utvilad när det sätts igång :)

På lördag ska Crille ha födelsedagsfest för sin bror så han har beställt att lille man kommer efter det :) skräll om han skulle komma då! Haha.. Är väl alltid så, typiskt! Hahaha..




Nina

Jag lider verkligen med dig! Hoppas att han kommer ut snart :) kan ju trösta lite med att jag inte hade känt några tecken om att det skulle vara på G tills jag helt plötsligt vaknade med värkar. Snart har du världens finaste belöning!

Svar: Ja nu är det jobbigt, längtan är så stor och tålamodet är litet ;) hihi.. Grattis till din lilla flicka hon är super fin! Vad härligt att det blev ett januari barn =D kommer bli så underbart att få hålla min lillkille i famnen! Så väntan är absolut värt det =D
Sannafuentes



URL: http://niina89.blogg.se


Natalie - Liten i magen <3

Fan jag hade fel dag!! Ska bli spännande att se när han kommer. Håll ut, det här är det allra allra sista!! :)

Svar: Haha.. det är svårt det där trodde aldrig jag skulle gå hela tiden ut =D hihi.. Nu har jag ingen aning vilken dag han kommmer ;D
När tror du ni lilla bebis kommer? tror du får innan bf eller efter? =)
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com


Christine

Han kommer nog snart ska du se! Har du hunnit bli nå rädd eller nervös något? Jag börjar bli nervös nu när man går in i vecka 40. Men samtidigt så har jag en sån otrolig längtan!

Svar: Nej inte ännu men säkert för att ja är så himla otålig så jag har inte ens hunnit reflektera över förlossningen, kommer väl få panik när det väl sätter igång ;D haha...
Tror du att du kommer gå över tiden mycket? Har du några känningar på att det är på gång ännu?!
Jag tycker det är så svårt och känna efter vad som är vad efter som jag aldrig varit gravid innan.. har lite mensvärkar men om det är värkar eller förvärkar eller om man bara är kass imagen vet jag inte ;D hahaha..
Sannafuentes



URL: http://www.christinebrydling.blogg.se


Jessica

Hej har följt din blogg ett tag. Jag var själv bräknad att få barn den 3 januari och jag fick även den 3. Dagen innan jag fick sova jag hela dagen och sov och sov. Det är ett tecken på att förlossningen var nära så sover du mycket har du vad du har att vänta dig :) Ett underart minne och massa spännande framför dig :)

Svar: Vad skönt att du fick på bf =) Min lillkille verkar vara envis =( Jo nu laddar jag upp med sömn ;D
Kul att du följer min blogg! Och Grattis till din lilla bebis, vad fick du för liten? Kram
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?