30års fest

En lyckad 30års fest blev det igår för Crilles bror. 40st nära och kära kom för att fira han på hans dag! Lyckat!
Stolt över mig själv också som orkade vara kvar så länge ;)
Var meningen att jag bara skulle hjälpa till med att förbereda det sista sen skulle Crille köra hem mig (för jag var helt slut) men sen började folk rulla in och det var så trevligt att träffa alla och så blev jag hungrig så då tänkte jag att jag stanna och äter sen åker jag hem. Men icke, Crille och hans band börja spela så då var jag tvungen och stanna och lyssna! Självklart för jag älskar och höra Crille sjunga ❤
Vid 1-1:30 åkte jag hem, slut som artist! Sov till 12 idag, haha! Så skönt! Men kul hade jag! Tusen tack alla! ❤

Nu ligger jag här i soffan tok förkyld och ingen bebis på gång!! :( Blir att vila hela dan, mosa hallonbladste och be till Gud att min bebis snart ska komma ;)




Ingela

Du var superduktig i går Sanna ! Så roligt att du stanna hela kvällen ! Delad förstapris på frågetipsraden om Sebastian vann du också ! Tårtorna som du bakade var jättegoda ! Du är en riktig pärla Du Nu kan Leam komma till världen !! KRAAM



URL:


Mamma Patricia

Det har är min lilla flickan



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?