Min lilla prickiga korv!

Har fått hormonprickar eller babyfinnar som det också heter. Han ser ut som en liten tonåring! Älsklingen! Hoppas dom försvinner snart, han lider ju inte utav dom men jag vill ha tillbaka han lena fina baby hud!
Nån som vet hur länge dom brukar va kvar? Eller om man kan göra nått för att få bort dom?




Natalie - Liten i magen <3

Ingen aning om hur länge dom är där men han är otroligt söt ändå! :D

Svar: Nu börjar dom försvinna och han börjar få tillbaka sin fina babyhud =D
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com


Jennifer

Lilleman fick maaaassor för någon vecka sen. Men det har börjat avta. Bm sa att de brukar komma fram och till bra tiöö ca sex veckor. Jag har lagt lite bröstmjölk över och sedan använt mig av miniderm för att återfukta då mjölken torkar ut huden. Prova. De funka ganska bra för mig:) lycka till:)

Svar: Tack för tipset prövade det och nu är det mycket bättre.. =D
Sannafuentes



URL: http://www.blanqui.blogg.se


Mamma Patricia/ Abuelita patty

La lche materna es buena para todo prueva no pierdes nada y si ves que se seca la piel le pones un aceitito, besitos nos vemos mañana!!

Svar: jag gjorde det och nu är han mycket bättre =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?