14 Leam

När lilleman låg i magen så spånade vi på massa namn. Men redan från första början så visste vi att vi gillade namnet Liam om det skulle bil en liten pojke. Både jag och Crille hade det som favorit namn, jag från yngre dar då jag hörde det för första gången när jag såg en film med Liam Neeson som för övrigt är en av mina favorit skådisar! Var dock ett problem att 9157 personer hette det i Sverige, 2012 låg det namnet på topp 7. Vill ju inte ta ett namn som bar och varan pojke heter 267 här i Västerås!! Ja jätte larvigt men sån e jag!!

Då kom vi på att varför inte vara lite originella och ändra stavningen till Leam! Är ett nytt och snyggt namn plus att det har koppling till Liam som vi ville ha :D
Dock var vi inte dom ända som tänkte så! Så,så originella var vi inte :S haha.. 14 andra pojkar har fått det namnet i Sverige! Dar av endast 1 i Västerås och det är vår lilla kille! Yeeay :D




sofie - mamma till Liam 121202

Alltså det är ju för sjukt; du & din kille har samma årsdag som jag o min sambo, båda våra pojkar heter Liam/Leam o vi valde vår sons namn efter Liam Neeson som är en av våra favoritskådespelare! haha. :P

Svar: hahaha jasså vilket sammanträffande vad skoj =D När e din lilla kille föd? =)
Sannafuentes



URL:


Sofie- mamma till Liam

han föddes på BF 2/12-12 :) tog 5 tim från första värken tills han kom ut, hann bara vara 2 tim på förlossningen :P han hade lite bråttom :)

Svar: Jaha jisses ja han hade bråttom ut :D haha.. Skönt det! Själv gick man över 2 veckor och så tog det ca 48 timmar innan han kom ut från första värken :S
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?