För gammal för att festa!!

I lördags så blev det fest, fest på riktigt! Första gången sen jag fick lilleman. Har ju varit på fest 2 gånger innan men har varit lite feg, har inte vågat släppa loss! Dricka har man ju inte heller vågat! Men i lördags då vi firade Dagge som fyllde år (lillemans gudfader) då släppte jag loss på riktigt. Hade super kul, blev dock lite rund om fötterna och det kändes när jag gick upp klockan 06 för att lilleman var hungrig :S men det gick bra iallafall, hade min fina vän Empa som hjälpte med andra rundan lilleman vaknade så fick man sova en stund, tusen tack fina Empa!!
Måste säga dock att man i te är lika fit for fight som man var förut! Har typ varit bakis ända tills idag :S usch! Skönt att fest inte fins på listan så många gånger ;P

Idag var det igång med träning igen efter två jobb veckor,. Började "lugnt" med ett VIPR ;P hahah fy satan trode jag skulle dö!! Haha.. Imorn blir det spining :D







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?