7 veckor ❤

Verkar fortfarande vara något fel på blogg.se! Sjukt dåligt utav dom att inte fixa det!! Men men jag bloggar ändå..

Idag fyller mitt hjärta 7 veckor snart är han 2månader!! PANIK!! Tiden går alldeles för fort!! Stopp tack!! :(

Dop bokad nu iaf innan älsklingen blir alldeles för stor och inte kan ha sin dop klänning! Åkt runt hela stan idag och postat dop inbjudan hoppas innerligt att jag inte glömt någon!!

En bild på lilleman och farmor Ingela från våran lunch dejt med henne..




Victoria

Åh vilken härlig bild :D

Svar: Tack victoria =D <3
Sannafuentes



URL:


Alex

Hej min dotter är nu tre veckor gammal o ja hinner inte med nåt. Hur kan du vara så aktiv o hinna göra naglar o sånt? Ja hinner knappt äta en måltid i fred.. Kan du inte berätta hur ett dygn ser ut för er med sömn matning osv? Håller på o bli tokig här! Det är bara tutten som gäller för min dotter!

Svar: Grattis till din flicka! Ja absolut så kan jag göra det.. =) Jag ammar ju inte har gått över helt till ersättning och tror det ger mig lite extra tid. Måltiderna tar inte upp så mycket tid så att säga =) Skriver ett inlägg om hur en dag kan se ut hos oss =D Lycka till med din lilla flicka, kul att du läser min blogg! Kram på er
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?