Dopkorten

Nu är alla dopkorten ute, lite mindre än 1månad kvar sen döps vårt lilla barn :)

Här är våra fina kort jag beställde från optimalpribt.se
Jätte bra sida där man kan göra jätte fina kort till dop, bröllop, kalas, tack kort ja till vad man vill :)

Sorry för lite suddiga bilder, lite svårt att ta stadiga bilder när lille man sitter i knät på en ;)

Texten som står är en jätte fin dikt jag hitta på internet.
"En längtan, en lycka, ett barn, ett hopp
en gåva från himmelen jag just har fått.
Två händer, två fötter, ett ansikte så sött
ett efterlängtat litet barn jag just har fött.

Ett skrik, ett skratt, en kropp så varm
ett vackert litet barn jag håller i min arm.
Ett hjärta, en själ, ett helt nytt liv
ett barn som ska ta världen med flera små kliv.

Ensam, vilsen och lite rädd ibland
i mörkret du famlar efter en hand.
Sorgen och glädjen följer dina spår
livserfarenheten är följden du får.

Mamma, barn, två hjärtan bildar ett,
ett starkare band har ingen sett.
Något så stort en känsla så stark
en kärlek som står på stadig mark."




Sanna Fuentes

svar till dig som lämnade en kommentar här
korten gick jätte fort att få hem =)
av nån konstig anledning så försvann din kommentar!=(



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Kim

Tack för svaret :)
Jag håller på att förbereda inför dop och kollade på sidan du beställde ifrån och dom har verkligen jätte fina mallar :)

Svar: ja visst har dom jag blev super nöjd, värt varenda krona ! =)
Sannafuentes



URL: http://kimsvenssons.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?