Familje foto❤

Idag gick jag och lilleman upp tidigt! 06:00 va vi uppe och stökade :)
Älskar våra morgnar tillsammans!! Oftast så brukar vi ligga kvar i sängen ett bra tag, somna om ett par gånger och bara mysa!
Älska min lilla kille! Det bästa som fins är att se hans fina leende på morgonen! Det är bättre än tussen koppar kaffe! Hans underbara leende han ger mig när han tittar upp på mig det gör så att jag piggnar till på en gång! Värmer hela min kropp och gör mitt hjärta slå flera extra slag av kärlek!! ❤❤
Men denna morgonen blev det Inge sov morgon för oss, vi gick upp i god tid för att fixa oss och göra oss fina för idag var det en stor dag! Idag var det foto dag! Idag var dagen då våra första bilder som en familj ska tas!
Åå så taggad jag var och nu efter åt är jag så nöjd! Blev så fina bilder på oss! Våra egna familje bilder som ska pryda våra vägar här hemma!!! Tusen tack selina för ett underbart arbete!! ❤

Men innan vår foto session blev det en tripp till pinglan, (öppna förskolan) för träffa våra små kompisar, dansa och sjunga lite :D
Måste få rekommendera pinglan till er alla mammor med små barn!! Det är super kul och gå dit! Alla barn gillar det jätte mycket och tjejen som håller i det hela är så duktig och engagerad!! Hon är verkligen så gjord för det och alla barn är helt fascinerade utav henne :D

Nu ska jag städa lite sen bums i säng, älsklingen och lilleman sover redan! Imorgon får vi besök utan Sandra, Natta och hennes lilla tjej :D

Foto: www.selinaj.com




Natalie - Liten i magen <3

Åh vad roligt! Vill se mer bilder!! :D ska Också försöka att boka in fotografering. Hur hittade du din fotograf?

Svar: Nu har jag lagt upp bilder, ja så mysigt att ha =) Det är en tjejkompis till oss som fotograferar =)
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?