Fredags mys

Igår började vi dagen med att mysa med suzanne en kollega till mig som kom och hälsa på oss. ❤ Vi fick vårt första påskägg för året och en påsklilja, lille man fick en så fin raceförar dress :)
Var så kul å träffa henne igen, har verkligen saknat henne!! Fick även en liten längtan efter jobbet när jag träffade henne, trodde aldrig jag skulle längta tillbaka till ett jobb! Men efter att varit hemma sen typ augusti så kan jag säga att lite jobb i veckan låter lite lockande ;)
Kanske ska börja jobba nån dag i veckan?

På kvällen kom gänget förbi, jag gjorde chilenska piroger (empandas) och vi kolla på film Celeste & Jesse Forever helt ok film, fått 6,5 på imdb..

Nu ska jag försöka få lilleman och vila en stund till, trött mamma.com!! ;)




Anonym

Y las empanadas!!!!!! Se las comieron ante de sacarles una foto!

Svar: si jag glömde =( men dom blev så goda =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?