He got the swag ❤

Min coola lilla kille i sin nya skjorta, ska ta en outfit bild sen ;) hihi..
Blev ingen dejt med lilla Chelsea idag dom var sjuka :( så jag och lille man underhöll oss med sång och musik hela morgonen! Till lilleman däckade för ca 4timmar och har fortfarande inte vaknat! Det var tröttsamt att leka med mamma ;)
Men bra det för då fick mamma lite tid för att städa och göra iordning sig :)

Lilleman har mycket mer vaken tid nu vilket gör att det blir svårare att rå tid till annat!
Han är fortfarande en väldigt lugn bebis, han gråter och skriker nästan aldrig men han behöver underhållas mer nu och blir lättare uttråkad!

Nu ska vi ner till polisen och skaffa ett nytt leg, efter som jag tappat bort det tjugohundra gånger ;)




Natalia

Bläää Robert är sjuk= jag dödstrött mamma:)

Svar: Ja jag hörde det, hör av er när ni är friska =)
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?