Lördag

Lilleman är helt slut från kalaset vi var på idag. Tvär däcka i bilen och inte vaknat än. Satt på han pyjamas när vi kom hem men inte ens då vaknade han! Så nu har mamma och pappa haft lite alone time, och vad gör dom då? JO somnar i soffan ;) haha..

Klicka hem lite nya kläder till lilleman idag, älskar att shoppa åt honom det är bättre än att shoppa till sig själv :) älskar pojk kläderna som finns! Alla tuffa små skor, jeansen, skjortorna och tröjorna!! Kan gå nuts på alla kläder som finns :D
Glad att jag fick en pojke så jag kan få handla alla dessa tuffa kläder ;)
Gillar inte rosa, volanger, spets, rosetter och hello Kitty! Så en pojke var alldeles perfekt ;) är nog mer en pojk mamma en än flickmamma, kan man säga så?

Nu ska jag ladda ner lite serier och glo på till jag somnar, älsklingen ska till studion. Imorgon blir det en lång promenad med Vicky. Det blir 4:e lång promenaden denna vecka! :D

GRATTIS igen Birgitta och tack för all den goda fika :D ❤




Sandra

Hej! Vilken mysig blogg och fin son du har! Undrar bara vart du köpt byxorna som han är på sig? Sjukt fina! Mvh Sandra

Svar: Tack vad snällt =DJag har för mig att jag köpte dom på kappahl men det var ett tag sen =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?