Måndag

Det här med rubriker är inte riktigt min grej ;)

Idag är det fullt upp, nu på morgonen vankas det BVC.
Älskar att gå till BVC, alltid lika spännande och se hur Lilleman växer. Haha mitt nöje nu som mamma ;)
Sen öppethus på förskolan, har redan anmält han till förskolan och jag håller alla tummar och tår att han kommer in på den förskolan!
Ligger alldeles perfekt bara nedan för oss inte ens 5min att gå, alldeles nybyggt och reggio Emilia inriktad! Det dåliga är att det verkar vara väldigt populärt och det är många som söker till den förskolan. :(

Och sen på kvällen är det Johan Glans som står på schemat för mamma och pappa och gänget :) ska bli så kul! Så jag har längtat!!! Dock ångest över att lämna bort mitt hjärta, även fast det bara är några timmar :(







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?