Playdate med Lillmate

Playdate idag med Emelie och lilla Winston. Tog en lång promenad först och sen lite bebis mys hemma hos dom.
Så skönt att komma igång med promenader och ZUMBAN! Har varit ute nästa varje dag förutom i tisdag men då blev det Zumba, hoppas det håller i sig! För känner jag mig rätt så håller jag i gång nån månad sen tvär dör det! :(
Men nu som mamma så har allt ändrats! Man är mycket piggare på att göra saker, jag iaf..
Vill städa hela tiden, går ut och träffar massa folk, tar mer än gärna promenader och går dit jag ska ist för buss. Helt tvärt imot vad jag har varit! Jag har alltid varit super morgon trött sovit till typ 1-2 på dagarna, jätte stökig av mig och tagit taxi vart jag än ska. Så jag hoppas även det här har ändrats att min själv disciplin har blivit mycket bättre :) åter står att se ;)

(Sötaste bilden -öjj hurru! Ge tillbax min sjal!!)




Anonym

siempre son bien benidos los cambios positivos verdad mi niña?????



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?