Projekt gå ner i vikt

Nu ska gravid hullet bort! Och vi börjar med en promenad med Emelie och lilla Winston! Sen blir det magövningar varje dag och dans måndagar och tisdagar!

Snäll Gud hjälp mig hålla det!

Måste våga visa mig ute i sommar och det är inte långt kvar dit!! :S
Gick ju upp ganska mycket under graviditeten, 30kg, efter ca 2 veckor gick jag ner ungifär 17kg så nu har ca hälften kvar så är allt jag gick upp under graviditeten borta! går gärna ner 5kg extra ;)
Jag hade jätte stor gravidmage så nu efter graviditeten ser jag fortfarande gravid ut så prio 1 är att få bort den först sen kan jag börja tänka på dom extra kilorna ;)




sanna

Hej selina! såg att du hade kommenterat men på något konstigt sätt så försvann kommentaren?! jätte skumt!!
Ska kanske testa mig på LCHF du får ge mig ett par lätta recept, kom ihåg att jag suger på att laga mat så måste vara lätta ;)



URL: http://sannafuentes.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?