Tisdag

Idag började vi våran dag med att 10,30 möta upp Emelie och lilla Winston för att ta oss till öppna förskolan pinglan.
Så himla roligt att vara där, sjunga och leka, extem stimulan för barnen. Och hon som håller i sångstuderna är så himla duktig, alla barna är så fascinerande utav henne! Ska bli så himla kul att gå dit när lilleman är mera med, ljust nu så sitte han så lungt och fint i min trygga mamma famn och bara studerar med sina stora bruna ögon. 
Tyvär så var Miriam son håller i sånstuderna sjuk idag! Så vi vandrade vidare ner på stan i stället med tillskott utav Megan och lilla Kenzie. 
 
Vår dag på stan började med en lång och trevlig lunch på Nacy's, just nu bästa matstället i stan för mammor med barnvagnar. Blev som vanligt massa babbel om allt mellan himmel och jord! Det är alltid så himla trevligt att träffa mina mamma vänner, vi har alltid så mycket att prata om och jag känner mig alltid så himla glad när jag varit med dom. Deras positiva energi, deras stöd, råd och deras söta små bebisar gör min dag!
Så himmla roligt att dessa mammor jag umgås så mycket med är personer som jag tidigare inte känt eller haft kontakt med men nu står de mig så himmla nära och är människor som jag älskar att ha runt om kring mig och lilleman. Personer som nu efter vi fått barn tagit kontakt med varandra.. 
Det är så himmla konstigt hur vänskap och relationer till människor kan förändras så himla mycket utav att en sån naturlig sak som att få barn?! Hur vissa människor försvinner ur ens liv och hur andra kommer in ens liv!!
Jag antar att ni mammor förstår vad jag menar..! Måste vara för att vi mammor som förändras, mogna och byter livsstil? Vi får andra prioteringar och andra intressen som tyvärr inte matchar vissa man hade i sitt liv tidigar! 
 
Men jag är så sjukt lycklig just nu måste jag säga jag har människor runt om mig som gör mig glad och lycklig som ger mig och min underbara lilla familj posetiv energi! Det är verkligen människor som jag vill ha i mitt liv och min lillkilles liv. Jag är verkligen så glad för alla mina vänner jag har, alla mina fina mamma vänner och alla mina underbara barnlösa vänner! Ni är guld värda och massa kärlek till alla er ❤
 
Så nu efter min lill kärleks förklaring till mina vänner så fortsätter vi med våran dag ;)
 
Efter vår lilla lunchdejt så tog vi mammor våra små knoddar och begav oss mot affärerna för lite shopping! Som är för oss mammor extremt givande men tyvärr för våra barn inte alls lika roligt! Och de är minst sagt inte tysta med att berätta, att det här är inget de tycker om!! Inte minst min lillakille som var klar och tydlig med sina ord att det inte alls var roligt att gå i affärer uatan bara tråkigt, varmt och rent av eländigt! Och för det min son ber jag om ursäkt för men var glad att jag handlar åt dig och inte åt mig för då hade du tyvärr fått stå ut med att mamma också ska pröva kläderna som ska handlas ;P hihi 
 
kom hem runt 18  så det blev en lång dag. Nu ligger jag i sängen lång över min bed time och ångrar mig extremt mycket för att jag ladda ner dom där två avsnitten utav the real housewive of beverly hills och tittade på dom! Det kommer jag ångra extra mycket när jag ska upp om 2 timmar och mata lilleman!!
Så jag nu säger njag god natt, dröm sött och vi ses imorn =D ❤
 






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?