Ute med pappa

Lilleman och älsklingen är ute på promenad. Älsklingen tyckte att jag skulle få sova lite längre idag, sötnosen!
Men kan jag det? Nej!!!
Blir alltid otrygg när jag inte har Lilleman nära mig, kan inte alls slappna av och får ingenting gjort!!
Saknar han varenda sekund :(

Trodde inte alls att jag skulle bli en sån mamma som måste ha sin lilla 24/7 bredvid sig, men tydligen blev jag en sån!! Och lämna bort?! Ne fy så jobbigt!! Ska göra det för första gången på måndag i några timmar när vi ska på Johan glans. Har förberett mig mentalt i ca 1månad nu men det känns fortfarande super jobbigt!! Har sån ångest! Hoppas jag kommer kunna njuta utav showen iaf.

Jag är inte en sån mamma som måste ha mitt barn i famnen hela tiden eller att jag inte låter någon annan hålla i mitt barn! Är någon hemma hos oss eller om älsklingen är hemma så kan jag gå runt i lägenheten och göra annat, duscha eller sitta i ett annat rum och titta på tv eller läsa en bok. Men då vet jag att han är här under samma tak som mig, får jag abstinens på han kan jag bara gå in i rummet bredvid och titta på min vackra son och gosa och pussa på han! Och händer det något så är jag där!!
Nu när jag inte är med han så vet jag att jag inte bara kan gå in i rummet bredvid och se på han och då blir saknaden ännu större!! Och skulle det hända något så är jag inte där för att trösta mitt lillabarn! Och skulle det hända något allvarligt med honom så skulle jag aldrig förlåta mig själv för att jag inte var där!!!

Så lämna bort? Hmm, kanske inte blir så mycket utav det iaf ;)
Inte nu i början iaf ;P måste vänja mig vid tanken först! ;) <3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?