Utflykt

Idag var det fullspäckat hela dagen! Blev en lång tripp till sättrabrunns restaurang som tyvärr var stängt så då åkte vi istället in till Sala för en middag med min svärmor och min pappa. Super mysigt, hitta en liten restaurang där på torget som hade jätte god mat, tror restaurangen hette stora torget.
Efter det bar det av till fina Sanna för att träffa hennes lilla ava! Vilken liten än hon var! Så mysigt! Tror min lilleman aldrig varit så liten. Hon vägde ingenting när man bar henne :D
Kan ju säga att man är sugen på en liten bebis när man träffar så små gosiga, fast lilleman bara är 2månader, men vet inte om jag skulle klara av att gå igenom allt igen! :S än så länge är jag nöjd med 1 bebis och tror nog att jag kanske nöjer mig med en ;) men skulle nån vilja skänka mig en sån liten så tar jag gärna imot ;P hihi

Efter bebis myser så gav jag och Empa oss iväg för lite Zumba! Jag säger bara jisses!! Märks att man inte rört på fläsket på ett ex antal månader! Haha.. Fick håll konstant och bena blev spagetti! Var rädd att kissa på mig där ett par gånger också ( 8-I) haha, jag antar att ni andra mammor förstår va jag menar..
Men så skoj det var har verkligen längtat efter att röra mig!! Och så kul att dansa för Linda igen! Blir alltid lika Klas och pep! Imorgon blir det mera Zumba :)

Nu ska jag duscha sen mysa med manen min :D




Victoria

Trodde Ava var ett ovanligt namn för jag tänkte döpa min dotter till det om jag någonsin får en dotter det vill säga :p men nu verkar alla vilja döpa sina barn till det ;) hehe

Svar: jasså har aldrig hört det innan =) Men fint e det =)
Sannafuentes



URL:


Caroline Westman

Duktig du är som börjat träna! Men vem passar lilleman då? För jag har ännu inte orkat tänka på träning än fast att jag definitivt behöver det. Men vet inte vem som skulle kunna passa min lilla flicka då. Jag gick ju upp ca 10kg med min, men jag var redan (enligt mig själv) lite överviktig när jag blev gravid. Får se om jag hittar motivationen snart. ;) Ha det bra!
PS, jag såg filmen du rekommenderade, den var rätt bra. Lite förvirrande men helt ok. =)

Svar: Känns skönt att ha börjat, måndagar och tisdagar när jag går på dans så har hans pappa honom sen dom andra dagarna när jag är ute och går så går jag med lilleman och andra mammor. Jag gick upp 30kg med lilleman, var ganska nöjd med min vikt innan så det får bli min målvikt =)
Visst var den bra, jo lite förvirrande kanske den var man får verkligen hänga med för att förstå. Men älskar slutet =D
Sannafuentes



URL: http://carulinenilssun.blogg.se


Sanna

Åååå min Ava <3 så kul och ha dig & Leam på besök idag, kom igen snart!!
Och jaaaaa skaffa en till soon;) pöss!

Svar: Tack gumman! Vi kommer gärna snart igen <3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?