Bebisfoton <3

Våra bilder vi var och tog i torsdags! Är så himla nöjd dom blev så fina!!
Men nu kan jag inte bestämma mig vilka jag ska sätta upp! =( skulle vilja sätta upp allihopa men har inte så många vägar och det skulle se lite dumt ut ;) hihi
 
Men ska skicka in 4 fotton och göra till canvastavlor som jag ska hänga upp i hallen, 1 på Lilleman, 1 på mig och lilleman 1 på Crille och lilleman och 1 på alla oss tre. Men kan inte bestämma vilka och om det ska va med färg eller svartvit.. Tror nästan på dom svartvita och dom med färg gör jag ett album av.. Vad tycker ni! Tacksam för lite hjälp ;)
 
Alla foton är tagna av bästa Selina, hennes hemsida hittar ni här
 
 

     



 
 


 



Anonym

Están lindas las fotos me gustan más las de color porque El Niño sale con más vida y ustedes también y además mi niño tiene esa piel tan linda y tan rosadita la cual no se nota en las de blanco y negro pero son lindas también. Yo escomería las de colores



URL:


Anonym

Después cuales son más lindas es.......... Todas , bueno el sábado te digo cuales más gustan más porque me es difícil describirlas.



URL:


Anonym

Ya ya me desidi:
Le de gatita mirando Asia delante.
Ustedes tres donde tu le estas dando un Benito
Crille dándole un hesito a Leam
Y tu y Leam llorando.
Pero ya te digo que están todos lindas.



URL:


Anonym

Leam de guatita mirando a delant!



URL:


Anonym

Leam de guatita mirando a delant!



URL:


Victoria

Verkligen super fina bilder :)



URL:


Natalie - Liten i magen <3

Så fina bilder!! Helt omöjligt att välja!! :D men jag skulle nog gjort som du skrev haft de svart vita på väggen och de färgade i ett album! :D

Svar: Tack ja jag tror nog jag kör på det =D
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?