Fest hos Sandi :)

Första gången på länge som jag var ute på krogen igår och det kändes så där! Måste ha varit typ 1,5 år sen jag var ut på bmb?
Blev ju aldrig krogen för mig föra gången vi skulle ut, bangade när vi väl skulle gått ut! Skulle ha gjort det den här gången också ;P
Onödiga pengar som slösades på inträdet!!
Hade mycket heller gått ut och satt mig någonstans och tagit ett glas vin för dom pengarna ist.
Så fort man kommer in på krogen så tappar man bort varandra, hela krogen vistelse går ut på att leta upp varandra och avfärda fylledrägg!
Var så ungt folk ute igår också kändes som att alla va nyfyllda 18 åringar! Och dom som inte var 18år var dom där stackars tragiska krakarna som hängde ute på bmb för 1,5 år sen, fulla som satan och limmar på små flickor. Att dom fortfarande hänger där och är lika fulla och odrägliga som då är fan tragiskt, tycker nästan synd om dom!!
Vet inte om jag har fått avsmak för bmb för att man sett det i nyktert tillstånd?! Nästan skäms över sig själv för att man tänker -var det så här jag va när jag var full?! Måst ju varit ganska full eftersom man tyckte det var kul å hänga där?!
Usch, aja!
Tycker fortfarande om och festa och umgås med människor men inte på bmb ;P

Var iallafall sjukt kul hos Sandra! Härlig stämning och härliga människor! Blev nog lite rund om fötterna där ett tag också, men gick över ganska fort ;P
Crille var också med så det var kul att vi fick lite egen tid ifrån lilleman. Farmor Ingela var barnvakt och tog honom hela natten och hela morgonen! Så skönt fick vi sova ut också :D tusen tack!

Och tusen tack bästa Sandra för den trevliga festen och alla som var där och gjorde set roligt! :D


(Måste lägga ut den här bilden på Crille bara för att jäklas med han! för han ska alltid förstöra bilderna när jag vill ta kort på oss med den här fula minen! Så då lägger jag ut den också ;P mohahaha)




Victoria

Vilken söt bild på dig :)

Svar: Tack =)
Sannafuentes



URL:


Sandi

Tack själv gumman. Sjukt kul att du kom:) ❤

Svar:
Sannafuentes



URL:


Christine

Vad snygg du är! Har du slutat att amma helt?

Svar: Tack vad snäll du är =) Japp ammar inte alls.
Sannafuentes



URL: http://www.christinebrydling.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?