Måndag

Idag har jag och lilleman haft en underbar dag! Fart fylld! 
Vi började dagen med att leka med vår fina grannar ossian och Victoria. Lillemans bästa vän! Han blir helt till sig när han ser ossian, ska krama, klänga och pussa på han hela tiden. Dom är så gulliga små grabbarna!! 
Det är så skönt att jag har dom så nära mig så grabbarna kan leka och underhålla varandra. Lite av lastning och vara 2 så där på morgonen när man är trött. Kan man hjälpas åt med att toa dom små busfröna! :)

Efter det begav vi oss mot hallsta för att träffa bästa Suzanne! Vi hade en helt underbar och mysig eftermiddag i hennes fina hem. Blev bjudna på super god mat och Lille man fick leka och öppna alla lådor. Han var överlycklig, 2 katter hade han å jaga också :D 
Efter en god middag och fika tog vi en tripp ner till åsby för att shoppa lite.fick med mig ett par jätte fina ljuslyktor och en liten söt prydnads uggla! :D 
Tusen tack Suzanne för en supet dag!!! Gör gärna om det snart igen!! ❤️❤️❤️

Efter vår dejt med Suzanne så tog jag och lilleman en dejt med pappa på lek och bus landet!! Där fick lilleman leka av sig riktigt mycket och han var helg slut när vi satte oss på cornetto för att fika, satt å åt sin frukt halv sovandes ;P 
Tvär slockna när vi kom hem, fick kämpa med att hålla honom vaken till 20:00 :D ❤️

Och nu på kvällen så avslutar jag den men en mysig film kväll med Victoria! Walking dead måndag :D 












Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?