Alla hjärtans dag

Nu var det evighetersen igen jag skrev men som sagt så har man inte så mycket tid att sitta vid telefonen eller datorn och göra ett inlägga, eller rättare sagt så får man inte sitta ifred längre utan att att en liten man ska vara där och pilla på tangenterna haha.. 

Allahjärtans dag igen då :) min och crilles 8:e allahjärtans dag och vår andra med vår underbara son. Vad tiden går fort!! 
Har alltid älskat den här dagen, jag är super romantisk av mig, älskar mysiga middagar, små överraskningar i form av paketet ;) blommor och självklart den tiden man spenderar med dom man älskar :D 
Förra veckan firade jag och älsklingen 8år tillsammans då blev det lite mys 
och tur det för verkar inte bli någon allahjärtans dag firande detta år då jag olyckligtvis ligger på sjuka. :S 
Mag smärtor, högt blodtryck och feber. Verkar vara gallan som strular? Får se vad som visar sig.. Nu har jag däremot tid att blogga då men är barn fri något jag inte uppskattar så jätte mycket då jag saknar min bäbis så mycket att mitt hjärta blöder varenda minut jag är här!!! Hoppas jag snart får komma hem till mina älsklingar ❤️❤️❤️❤️






Anonym

Pobresita mi niña! Ya vendrán muchos más días del san Balentin (del corazón) !



URL:


Emma Damm

oj krya på dig gumman!

Svar: Tack gumman! Sorry för segt svar, har knapp varit inne här =(
Sannafuentes



URL: http://emmadamm.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?