Söndag

Igår var vi på fina Ameliad dop, allt var jätte mysigt och lilleman fick trycka en massa go fika, bulle efter bulle, tårta och till och med saft! Kan säga att han gick på sockerkick efter det ;P 

Men det får man bara göra på kalas!! Annars är jag faktiskt ganska hård med att inte ge lilleman såna god saker! Tycker det är så himla onödigt! Går lika bra med fruk! Det är ju vi vuxna som introducerar godis och sånt för barn, dom har ju ingen aning hur det smakar förens vi har gett dom det! Där för förstår jag inte varför man ger sitt barn godis och glass och annat som e proppat med massa socker som gör dom hyperaktiva!? 
Och jag tror absolut inte på lördags godis!! Varför ska men vänja barn att äta massa godis en dag i veckan? Nej nej blir ingen lördags godis här!! Här kommer vi köra på mys lördag med massa god frukt ist :) 
Men kan erkänna att det är väldigt svårt i mellan åt å hålla dom små borta från allt gott vi vuxna äter därför kan jag sträcka mig så lång att på kalas så får man, men bara på kalas :D 

För övrigt så mår jag sådär, går väldigt upp och ner! Nätterna och mornarna är som värst mår så illa och har så ont imagen. Sen mår jag lite bättre på dagen en stud. Är hemma igen från sjukan och nu väntar jag på en magnet röntgen. Läkarna tror att det är gallsten som är problemet men vill utesluta allt annat innan de opererar bort gallan. Så vi får se hur det går! Hoppad det går snabbt bara orkar inte ha så här ont nå mer! :( 








Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?