Bästa vänskapen är mellan mig och systern ❤️

Då ligger man här igen åter sömlös! Dock inte pga att man inte har nån ro i kroppen utan denna gång för att man är hos kära systern och inte kan sluta babbla om allt mellan himmel och jord! :) 
Önskar i sån här situationer att timmarna på dygnet var flera! Finner mig oftast nu förtiden i såna dagar där man inte får timmarna att räcka till?! Dagarna är alldeles för korta och man hinner inte mer än att vakna innan man ska sova igen! 
Lilleman växer snabbare och snabbare och känns som att det här året kommer att ta slut med raket fart! :S 

Ber till högre makter att snälla stanna av tiden en stund eller förlänga dagarna med ett par timmar så jag hinner att njuta av min underbara son, min älskade man, vårt underbara liv och alla runt omkring mig!!! ❤️
Och så jag hinner med alla vardags sysslor också ;P 

Nattiz eller godmorgon ;D 







Anonym

Vackrare människa får man leta efter, både invändigt och utvändigt ❤️

Svar: <3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?