Stil för barn! :D

Jag älskar och shoppar har alltid gjort det men älskar inget annat mer än att shoppat till min lillakille! 
Sätta ihop små outfits och styla honom från top till tå är ju hur kul som helst! ;) 
Är verkligen en killmamma älska alla små coola killkläder! 
Gillar även å blanda stilar, från stiligt till street till rock, ja älskar allt möjligt lilleman klär i allt ;D 

Favorit affärerna är kappahl, lindex, nextdirect och zara.. 

Tänkte slänga upp lite outfits till småkillar. 

(Och till er som nu kommer att tänka stackars barn som inte får vara barn för att jag gillar och klä min son snyggt!! Gå vidare, jag lovar jag tvingar inte honom att jobba, köra bil, umgås med äldre eller gå på krogen! 
Han får fortfarande leka med leksaker, kladda ner sig, umgås med barn i hans ålder, göra allt som barn gör fast med stil ;P) 

Stickad tröja från Kappahl 199kr
Skjorta från Lindex 125,50kr (rea)
Gröna byxor från Zara 149kr 
(är tyvärr slutsålda, men finns även på nextdirect.com) 
Skor från Zara 179kr (rea) 






Anonym

Han är så fin din lilla pojke! Och alltid så väl klädd! Mera kläder/outfit inlägg tycker jag! Kram på dig!



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?