Tant katja's

NAGLAR! 

I helgen var det dags för sista julfesten, en julfest vi faktiskt haft varje år! 
Jag bävade lite för att ha fest här igen, våra fester har inte alltid varit dom lugnaste och nu med vårt vita nya vardagsrum och lillemans rum så var jag lite orolig. Men eftersom det var så längesen vi hade något hos oss ich det var så längesen då hela festgänget fastade ihop kände jag att vafan jag offrar hur illa kan det gå? 
Som tur så var alla super lugna alla skötte sig och betyder sig superb! Förutom en liten rödvins fläk på soffan som gick bort i tvätten så hade vi inga missöden alls!!

Jag hade så himla kul! Första gången jag på riktigt kunde slappna av och bara vara mig själv och njuta av mina fina vänners sällskap! :D 
Kan ju säga oxå att alla blev gaska runda om fötterna så väl nere på stan så släppte vi loss rejält :D 


Min finaste Katja campade över här ända tills på måndag, super mysigt! 
Fick lilleman chansen att träffa henne oxå. Blev massa bakis gott och en film på söndagen. 
Även naglar han vi med till kl 02:00 på kvällen! Var det en rolig upplevelse? Ehh nej! ;P Katja varnade mig "-jag är en jobbig kund" men hon skulle ha sagt hur jobbig kund hon va!! Hade mardrömmar utav henne sen!!! 
"-nu är den gör tjock. -nu är den för small. -den är för lång. -är dom jämn långa? -fila inte för mycket!" Hade önskat att jag hadde en munkavel jag kunnat använda på henne!! :P 
Som tur så blev hon jätte nöjd i slut ändan nät jag äääätligen blev klar! ❤️ 
När det är mi. Tur å fixa håret hos henne så jag va lika jobbig! "Nu är slinga för tjock, böja om! ;D hahaha" 

Ne då skämt å sido så var det jätte mysigt å ha henne här å sitta uppe till småtimmarna och babbla på som vi alltid gör! Och skulle föra naglar på henne alla dar i veckan (med munkavel ;P) 


Resultatet på Katjas naglar, 
Hon var modig och valde super långa stiletto naglar med babyrosa färg och en nagel med en aubergine färg 







emma damm

åhh gud vilken fin klänning! :-)



URL: http://emmadamm.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?