Lördagen

I lördags var vi barn lediga, lilleman var hos syrran å lekte hos kusinerna så vi passade på att parta lite. 
Var inbjudna på inflyttnings fest och sen blev det en sväng ner till staden. 

Har väldigt svår att koppla av när lilleman är borta speciellt när han är så långt bort som i Enköping å man inte bara kan hoppa in i taxin å och dit om nått skulle hända! Men hade förberett mig med far min skulle köra mig om jag var tvungen å åka dit i panik. Kanske lite löjligt att planera så men måste för att jag ska vara avslappnad, måste ha koll och allt planerat! 
Även fast är helt lung med att lämna lilleman hos syrran och jag vet att hon gör exakt som jag säger att hon ska göra och hur jag gör själv så måste man ha lite kontroll! ;) 
Nu var lilleman lite sjuk också med sin förkylningsastma så han får lite host attacker som gör honom jätte ledsen ibland så var lite orolig att han skulle vara helt otröstlig! Men det gick hur bra som helst syrran gjorde precis som jag sa med allt (massa vatten å ventoline vid behov) och hon är lika lung som jag är så Leam hade varit jätte trygg inte blivit ledsen en ända gång! 
Han älskar å vara där han får ju hur mycket uppmärksamhet från alla håll, från syrran, hennes man, hennes 2barn älskar han och även en massa uppmärksamhet från alla hundarna (som är jätte roliga å mata ;P) 

Var ganska stadig ihelgen, är ganska seg på att festa till nu förtiden men det är ganska skönt. Blir inte så dragen, även där tycker jag att det är skönt att ha kontroll över sig själv, inte bli klapp och inte veta vad man gör! 
Blev ca 2-3 glas vin på festen! 1-2 drinkar på krogen! Alldeles lagom rund om fötterna var man! Liktförbannat så bar man bra sliten dagen efter, måste vara åren ;P låg å sängen mest hela dagen fram till kvällen då jag fick ett städ ryck innan vi skulle hämta lilleman 😊

Sumerin av lördagen är iallafall att jag hade super kul! Både på festen å på krogen, träffade massa trevliga och roliga människor. Och så var det skönt å få klä upp Sig igen 😊












Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?