Min stora kille ❤️❤️

Idag har jag och älsklingen passat på att ha en lunch dejt, tända ljus och äta go mat. 
Inte oftast man hinner mysa på så med tända ljus, go mat eller hinner njuta utav varandras sällskap. 
Därför är det viktigt att passa på när tillfället ges så att man inte glömmer bort varandra nu när man är föräldrar vilket jag tror är väldigt vanligt att man gör! 
Man kämpar så mycket med att hitta sin roll som förälder och försöker vara en så bra mamma/pappa som möjligt vilket jag tror kan göra det ganska lätt att glömma sin roll som flickvän/pojkvän. 
Men vi försöker verkligen och jag tror inte att det är mer än mänskligt att glöma bort varandra lite då och då i vardagen med grått, skratt, blöjbyte, leka, sagor, snor, mat, trots och sömn när man har en liten. Då får man vissa dagar påminna sig själv att att det fins en större kille som behöver lika mycket kärlek från än som den lilla killen ;P ❤️❤️ 









Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?