Gravid,förkyld och köttgryta hos Grimaldi! Min lördag! ❤

Idag bröt min förkylning ut, antagligen anledning till varför jag varit så trött den här veckan! Typ bara sovit! Nu gäller det att bli frisk fort som f#####n! (Ursäkta språket) för om det är tungt å vara gravid, testa å vara gravid och FÖRKYLD!!! Inte kul!!!
Idag har jag bara myst och tagit det lugnt med min älskling! Övningskört en stund, hälsar på Crilles bror en snabbis och sen bjudit in oss själva hos bästa Grimaldi (mäster kocken i gänget). Självklart gjorde han det igen och lagade året godaste köttgrytta till mig, Crille och dagge!! Tusen tack! Vet inte hur jag ska klara mig när han är i Australien för onödigt lång tid?!? Vem ska laga den goda maten??! Jag och min bebis kommer att svälta :S inte okej! Kommer definitivt sakna den manen!! :(

Nu har jag kollat klar på hela säsong 5 utav Jersey Shore! Älsklingen är i studion och jag tänker krypa ner till kojs. Imorgon kommer min kära mor och hälsar på och det ska bli så kul! Längtar! (Inte oftast vi ses eftersom hon bor i Uppsala)

"Tänk er imorgon har en hel vecka till gått!! Helt sinnes sjukt jag hinner inte med alls! Veckorna bara flyger förbi och jag hinner inte ens hålla reda på dagarna!! Men skönt det! För jag längtar till 1 advent (mysfaktor på hög nivå) längtar till julen, längtar till nyår och mest av allt så längtar jag efter vårt fina MIRAKEL!!! "







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?