Min vackra familj ❤️

Mina fina grabbar så jag älskar dom!!! 
Vad vore varje dag utan er? Ni båda gör mig så lycklig! 
När jag tittar på foton på er så blir jag alldeles varm om hjärtat!! ❤️ 

Älskar våra små familje tripp vi gör, där jag bara får gosa med er ❤️ 
I torsdags så åkte vi till djäkneberger på kvällskvisten. Åt en glass å titta på alla som buggade på dansbands kvällen! 
Lilleman älskar musik och dans, sprang runt där och dansade och spexade så alla tanter blev förälskade, hihi :D❤️

Och igår fick lilleman äntligen leka i fontänen på stan! Efter våran middag på gränden bistro :D Haha.. Sötnosen! 
Han var överlycklig! Största leendet på läpparna! 
Varenda gång vi går förbi fontänen så ropar han baaada!! Hahah.. ❤️ 

Dessa stunde är ovärdeliga!!! Nästa dagarna i mitt liv när jag bara får hänga med er!! ❤️ Minnen jag alltid kommer bära med mig! Med massa kärlek ❤️












Anonym

Hej vart finns du någonstans



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?