En glad tjej som checkar ut från HagaÄng å...

img_4430 (MMS)

En glad tjej som checkar ut från HagaÄng å checkar in på semester..! Så jag har väntat på den här dagen ska bli så skönt å bara få njuta i 3veckor! Var riktigt tungt å jobba idag, som tur är kunde jag byta bort min kvällstur med underbara Sarbah, tack så mkt fina du<3 hade inte orkat jobbat hela kvällen! Fattar inte varför det är så segt å jobba dagen innan man går på semester..! Allt känns så jobbigt och timmarna går så segt..! Men nu är det äntligen avklarat å jag kan äntligen börja slappna av..! Ska försöka ta igen allting nu, reda upp och bara slappna av så att man kan komma tillbaka till jobbet med ny energi och förhoppningsvis en bättre hälsa.. Har många läkar besök inbokad dom närmaste dagarna/veckorna för olika anledningar, framför allt för min mage och mitt sjukt svaga imunförsvar, men för andra grejer också som jag inte riktigt vill gå in på nu..  ? Ska också ta mig tid å va med mina underbara syskonbarn :D ne nu är det dax å däcka i soffan en timme, sen blir det å laga mat med bästa Crille :D pöss på er <3




bella

hej hej ja men de va så lite så brukar kika in lite då och då :) Allt bra annars :)? Kram bella,



URL: http://belladavis.blogg.se/


Anonym

Och snart åker ni till portugal...!!

Inte alls avundsjuk, nej nej, inte alls...! =(



URL:


Sanna

Ne för står det ;D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?