Godeftermiddag på er alla.!! Idag mår jag ...

img_1663 (MMS)

Godeftermiddag på er alla.!! Idag mår jag mkt bättre feber fri och typ hostfri ;) jippi..! På torsdag åter går jag till jobbet, startar med att jobba en heldag..! Mindre jippi!? ;P Har lite ångest för att gå tillbaka till jobbet, har varit borta så mkt det senaste året så det börjar bli lite jobbigt! Men tyvärr så har jag haft en jävla otur det här året och råkat ut för allt möjligt, magsjuka, blödande magsår, förkylningar, laktosmage, å lite annat som jag inte vill gå in på just nu.. Så jag har faktiskt inte mått bra alls..! Men nu så börjar det bli bättre, å allt går åt det hållet det ska å det känns bra.. Men vi får se, tar en dag i taget. Nu ska jag iväg med Crille till mediamarkt och hämtar ut ram-minnen och sen ska vi käka nånstans, behöver verkligen komma ut känns som att jag glömt bort att det finns en värld bortom min soffa ;D hihi.. Må bäst mina vänner..!!







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?