Massiv träningsvärk idag.. Ett as till Zum...

img_1710 (MMS)

Massiv träningsvärk idag.. Ett as till Zumba pass vart det igår, 2 timmar det är inte dåligt.. *stolt* :D Nu sitter vi här på lögaängs badet, jag, Crik, Alex min far, min syster å mina älsklingar till syskonbarn.. :) inte speciellt varmt eller soligt men det duger bättre än att sitta inne iaf :) vi tänkte dra till bussborgen idag men var alldeles för lat för det, får bli en annan dag :) nu ska vi äta lite sen får vi sr vad vi hittar på :) må gott mina vänner..! <3




Anonym

Hur går det med yogan?



Vad är egentligen yoga och hur går ett yogapass till? :)





URL:


Sanna

Jo tack det går bra..! kör det några dagar i veckan, det är super skönt och tungt.. får träningsvärk där man inte trodde det fans muskler ;D

Det finns ju hur mycket olika Yoga som helst och alla är bra för olika saker.. den yogan jag har kört som jag lärt mig från Crilles brors tjej (som är utbildat till yoga instruktör) och det är tydligen en föryngrings yoga.. =) minns inte riktigt hur eller vad den hette men ska höra med henne så att jag ger ut rätt information =) men det är iaf 5 övingar man gör och 2 rep.. =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?