Some people have the biggest heart.

vaken hela natten, till 06:0 på morgonen =S så kan ni gissa om jag är trött idag!!??
När jag gick och la mig, gick jag in på kenzas blogg för att kicka lite och bli lite trött, där kom jag över ett inlägg där hon skrev om ett tjej som har dedikerat hela sitt liv åt att hjälpa 13 gatubarn i uganda.
Hon länkade till hennes blogg och jag låg och läste hela natten, tårarna bara rann mest utav glädje men även utav sorg när jag läste om barnens egna historia. Vilken fantastisk kvinna!! HELT OTROLIGT vilket jobb hon gör! helt UNDERBART!
Jag ska skicka mitt bidrag gör det ni med, absolut mest väl spenderade pengar! ska även samla på mig saker som man kanske kan skicka om det går det med!
Gå in och läs hennes blogg om hennes skit ungar ;D lovar er ni kommer inte kunna stänga ner sidan utan och bli berörda! Mysig och hel fantastisk blogg!! http://skitungarna2011.blogspot.com/
Nu kommer mina skitungar (Syrrans ungar) och myser med mig vi ska kolla på film (Hop) medans deras päron är hon julhandlar. Sen blir det dop och lucas kalas =D
puss på er <3



Anonym

Underbart med generösa och godhjärtade människor!!!!

Kram



URL:


Sanna

ja man blir så glad när det fins såna människor =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?